Bent u enthousiast geworden over De Wagemakerschool?
Dan kunt u uw kind bij ons aanmelden via onderstaand formulier. U kunt dit bij ons afgeven of mailen naar info@obsdewagemaker.nl. Na de aanmelding volgt altijd een intakegesprek om te bespreken of uw aanmelding definitief gemaakt kan worden. Wij nemen hierover spoedig contact met u op.

U kunt uw kind aanmelden via het formulier dat u hier kunt downloaden

Wat u verder nog moet weten over de inschrijving:
  • Uw kind kan in principe vanaf de 4e verjaardag bij ons naar school. U kunt uw kind aanmelden als het 2,5 jaar oud is. Enkele weken voordat het 4 jaar wordt ontvangt u een vrolijke uitnodiging. De leerkracht neemt dan contact met u op om o.a. wenafspraken te maken. Voor de 4e verjaardag mag een kind 5 keer komen wennen.
  • Wij hanteren een aantal criteria om de te bepalen of uw kind kan worden toegelaten

"De omgang met elkaar is goed."

"Er is een lage drempel om leerkrachten te benaderen. Mijn kind voelt zich absoluut op haar gemak op De Wagemakerschool."