Kom zelf bij ons kijken

Vraag hier een rondleiding aan.
Wordt uw kind bijna 4 jaar? Of zoekt u een nieuwe school voor uw kind? Wat een spannende tijd! De keuze voor een basisschool maakt u niet zomaar. Uw kind bezoekt straks immers meerdere jaren een school. De sfeer, de inhoud van het onderwijs, uw indruk van de school als geheel: het is allemaal belangrijk. We nodigen u daarom ook graag uit voor een rondleiding. Dan laten we u de school in werking zien. Daarnaast vertellen we u meer over onze visie en we horen graag wat ú belangrijk vindt.

Leuk! Open dag op woensdag 19 juni 2024!
Omdat we graag de deuren open zetten voor iedereen die nieuwsgierig is, organiseren we op deze woensdag een Open Dag. Er is een inloop tussen 9.00u en 14.00u. Leerlingen en team vertellen u graag over de school en laten van alles zien. Er is geen aanmelding nodig, u kunt zo binnenlopen. Graag tot dan!

Rondleiding aanvragen

* Verplichte velden

"Als je ergens in uitblinkt, krijg je daar extra uitdaging voor."

"We werken met chromebooks. Er zijn veel leuke activiteiten, zoals schoolvoetbal, basketbaltoernooi en schaken."