Vertrouwen

Het mooiste dat je kunt worden, is jezelf!

Wij hebben een open en veilig schoolklimaat waarin iedereen respect voor elkaar heeft. We maken duidelijke afspraken en spreken elkaar aan als we ons er niet aan houden. Dit vormt de basis van vertrouwen waarin iedereen zichzelf kan zijn en kan laten zien wat hij kan.

Leerlingen krijgen en nemen hun verantwoordelijkheid om te werken aan hun leerdoelen. Als het even niet lukt durven zij hulp te vragen en krijgen steun van elkaar, leerkrachten en ouders. Want we zijn zorgzaam, luisteren naar elkaar en denken mee over oplossingen. Omdat wij met plezier naar school gaan, kunnen wij optimaal leren.

Leerkrachten aan het woord

"We hebben een team met enthousiaste leerkrachten."

"We doen er alles aan doen om de leerlingen iets extra's te bieden, bijvoorbeeld in de vorm van projecten. We maken duidelijk afspraken met elkaar en komen die na."